is een 600 mhz processor snel voor een smartphone?

Ik wil graag een nieuwe smartphone omdat die van mij nogal oud en versleten is. Nu heb ik een hele goeie gevonden (htc desire c), maar ik vraag me af of die wel snel genoeg is. Bij de beschrijving staat dat hij een 600 mhz processor heeft, maar is dat snel voor zo'n smartphone?

Toegevoegd na 3 uur:
ik doe er vooral veel spelletjes op en leuke apps uitproberen en bellen en smsen :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

valt zeker mee. Tegenwoordig heb je smartphones met 1,5 GHZ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vind van wel.
Het is de snelheid van een Pentium 3 zeg maar.
Sowieso knap dat ze dat tegenwoordig in een telefoon stoppen!
Je hebt zeker wel snellere tegenwoordig, maar 600 lijkt me snel zat voor wat je er mee gaat doen.
(Je gaat toch geen World of Warcraft spelen op je smartphone?)

Toegevoegd na 50 seconden:
Eigenlijk is je vraag niet compleet. En moet je erbij zeggen wat je er mee wilt doen. Dan kunnen wij zeggen of het snel genoeg is.