Elke keer als ik mijn Samsung wil updaten krijg ik hetzelfde bericht??..Onderhand zijn er genoeg updates gekomen maar ik krijg er maar geen??!!

krijg hele tijd een melding( zie fotos!!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dergelijke meldingen komen meestal doordat er een custom rom geplaatst is of een firmware update buiten kies is gedaan.
Maar ook Kies zelf kan wel eens dwars liggen.
Mocht je een originele rom hebben dan kun je overwegen om kies te verwijderen en opnieuw te installeren.

Toevallig heb ik op dit moment hetzelfde probleem.
Maar dat van mij betreft een customized rom.
Doch een dergelijke update kan je gewoon bij Sammobile vandaan halen.
http://www.sammobile.com
Even registreren, de goede firmware uitzoeken, Odin opzoeken en flashen.
Hoe je met Odin moet werken of buiten Kies om moet flashen ( updaten ) wordt in de diverse gebruikers fora in den treure uitgelegt, ook hier op GV is het e.e.a. al reeds besproken.