heb je al gekeken of hij wel compatibel is met je toestel? moet je even kijken of je hem op google play kan downloaden... als hij op google play niet te vinden is dan is hij ook niet compatibel met je toestel...

Nou ben ik zelf een ex gebruiker van het zelfde toestel en kan je wel vertellen dat dit toestel dit soort spellen niet aan kan... en hoogst waarschijnlijk is hij ook niet compatibel!

Toegevoegd na 2 minuten:
xperia x10 mini pro is sowieso een toestel met een niet zo krachtige motor... simpele spellen zoals zynga spellen, draw some, jewels, etc kan hij wel aan maar meer kan je van dit toestel helaas niet echt verwachten...

tis wel een leuk beestje vind ik me vriendin heeft hem nu :D