Ik probeer via Bluetooth een mp3-tje te versturen naar een andere telefoon. Die geeft als error: 'Plaats een SD kaart'. Waarom? Er is nog 0,9GB vrij!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je vermeldt helaas niet het merk en type. Bij sommige smartphones kan er geen muziek worden opgeslagen in het interne geheugen, je hebt dan echt een geheugenkaartje nodig. Dar roept ie dan ook.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat stom, dan!
Het is trouwens een Desire.
Mogelijk staat bij de ontvangende ingesteld dat bluetooth-ontvangsten op de SD-kaart opgeslagen moeten worden. Als die er niet is, vraagt hij erom. Afhankelijk van het type telefoon kun je de standaard Bluetoothmap wijzigen in een map die op het interne geheugen staat.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Interessant! Ik ga even kijken of er een instelling te vinden is in dezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nergens te vinden.