Na de contract periode wordt je abonnement niet stopgezet. Het abonnement loopt door en is dan maandelijks opzegbaar.
Afhankelijk van je provider kun je dit telefonisch, schriftelijk of via internet opzeggen.

Wil je dat het per augustus stop wordt gezegd dan moet je minsten 1 a 2 maanden van te voren zelf het abonnement opzeggen.

Raadpleeg hiervoor de website van de provider.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wil je overstappen met nummerbehoud, dan moet je niet zelf opzeggen maar aangeven bij de nieuwe provider dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. De nieuwe provider zegt je abonnement op per 1e verval datum en neemt vanaf dat moment het nummer over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/overstappen/abonnement-opzeggen