Hoe kan ik makkelijk een nieuw scherm op me IPhone 3 zetten?

Het scherm is gebarsten en ik wil we graag een nieuwe op zetten. ( weet iemand nog een adresje waar ik een schermpje kan kopen?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

www.iphoneworld.nl/iphone-reparatie
www.iphoneservice.nl/iphone_reparatie.htm
www.ipod-service.nl/

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens wat rond op deze site.
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het doen door een professional: in amersfoort zit er een vanaf €50.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op Marktplaats vindt je genoeg mensen die het kunnen doen
ik heb ook adresje in de buurt gevonden via MP - alles origineel Apple
hij rekent €50 voor het glas en € 25 maakkosten bv