Schijf c: van mijn nokia n97 is vol, er staan alleen nog maar lege mappen in maar hij blijft het zeggen, hoe krijg ik deze leeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Controleer uw PC eens met Ccleaner. Hiermee kan u alle tijdelijke mappen leegmaken en ook u register opkuisen/herstellen.
Het resultaat zal verbluffend zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
OK, niet op gelet.
Bekend probleem bij de N97, heb er zelf ook vaak last van. Je kunt er 3 dingen tegen doen:

-Start je internet op->opties->privacygegevens wissen->alles. Dan zou er weer wat geheugen moet zijn.

-Waarschijnlijk is het zo dat je smsjes op je c geheugen worden opgeslagen. Verwijder er zoveel als je kan missen en misschien heb je weer extra geheugen.

-Misschien heb je veel apps in je c geheugen opgeslagen. Je kunt dit nakijken: Instellingen->toepass. beheer->Geïnst. toepass.. Dan krijg je een heel lijstje, je kunt dan zien welke in je c geheugen zijn opgeslagen(opties-> details bekijken-> naar beneden scrollen->en dan kijken bij "gebruikt geheugen".