hoeveel kost het om een nieuwe batterij in je ipod tpuch te laten zetten

hoeveel kost het om een nieuwe batterij in je ipod tpuch te laten zetten en waar is dat dan het goedkoopst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij Apple, kost dat z'on 80 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn internetwinkels waar je voor zo'n 25 euro een batterij kan bestellen die je er, met alle risico's van dien, zelf in kan zetten. Voor een meerprijs van zo'n 15 euro zetten ze hem er ook in voor je. Je moet de ipod dan wel opsturen.
Als je googelt op "batterij ipod vervangen" vind je op de eerste ppagina al adressen.
De originele batterijen zijn altijd veel duurder, maar niet altijd veel beter.