Morgen krijg ik mijn Iphone 4s binnen wat doe ik voor optimalisering van de batterij?

Moet ik heb gelijk opladen? Eerst leeg laten gaan? Elke tip is welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Laat je iphone eerst helemaal leeg lopen, en laad hem daarna weer 100% op. Het is sowieso aan te raden je Iphone eens in de zoveel tijd helemaal leeg te laten lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar het schijnt werkt de accu pas optimaal nadat je hem reeds een aantal keren hebt opgeladen...