als ik een app wil kopen, hoe gaat dat dan?

word dat van je beltegoed afgeschreven of moet je een code doorgeven ofzo? als het van je beltegoed afgaat is het dan mogelijk om de app te kopen door een ander simkaartje in de telefoon te doen (waar wel genoeg btg opstaat) en vervolgens de gewone simkaart weer terug in de telefoon te doen?

Toegevoegd na 4 uur:
besturing systeem android 2.3 (gingerbread)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welk besturings systeem heb je? Bij android heb je een credit card nodig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus bijv: visa, mastercard, american express of discover. Je koopt het dan met je 'Google Wallet'.

Bij bijv een iphone heb je een creditcard of Click & Buy account nodig.

Verder weet ik het niet.

Toegevoegd na 4 uur:
Als je geen creditcard hebt kun je dit nog even lezen maar dat is niet geldig voor alle android apparaten:http://support.google.com/googleplay/bin/answer.py?hl=nl&answer=167794
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt aan uw mobiel