In welke mobiele winkels in Amersfoort kan ik mobiels die aanstaan testen?

Ik ga vanavond een nieuwe mobiel halen, maar ik wil graag dat ze aan staan zo dat ik ze kan proberen. Wie weet in welke winkels dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Standaard liggen er vaak dummy's in de vitrines. Ga even langs bij the phone house, een medewerker kan jou dan even een demonstratie geven of kan je enkele toestellen aanvoelen en proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de applestore, maar daar liggen alleen iPhones.
(zijn die daar wel eigenlijk?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amersfoort is een iMac! Daar kan je dus niet terecht als het goed is, maar er staan wel iPads. Maar ik heb geen iPhone nodig.
volgens mij kan je bij de Phonehouse zelfs telefoons 2 weken uitproberen voor je besluit em te nemen