Hoe goed is de camera van de iPod touch?

Hoeveel megapixel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de nieuwste

Het beste antwoord

Hangt er maar vanaf wat je er mee wilt doen.

In video mode kan hij 720P schieten met een fps van 30.
Als je een foto wilt maken kan hij maar een foto maken met 0.69MP. Erg laag, maar goed genoeg voor af en toe een snelle moment opname.

Ikzelf vind de videomode van goede kwaliteit. Een goede FPS met een goede kwaliteit.
Foto's kunnen zeker beter, vooral voor de prijs, maar je kan er wel redelijke foto's mee maken.

Bekijk het positief, vaak is de camera mode goed, maar de video mode slecht ;)

http://arstechnica.com/apple/reviews/2010/09/ipod-touch-4-vs-iphone-4-camera-fight-no-contest.ars
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
video's zal ik bijna niet maken denk ik, maar de camera wel

Andere antwoorden (2)

Video doet hij best goed, alleen foto is hij bagger, 0,7 megapixel is niet van deze tijd. En digitaal inzoomen is geen optie. Verder vind ik hem 10x meer ruis geven dan mijn iPhone doet. Conclusie: perfect voor huis,tuin & keuken filmpjes, maar bij foto's schiet hij op alle punten net wat te kort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwste heeft 2.0 megapixsel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar heb je dat vandaan?