Waarom reageert m'n iPod niet meer op iTunes?

Ik sluit m'n iPod goed aan, hij synchroniseerd, ik zet er nieuwe muziek op, maar ik wilde het album en de artiest instellen, en toen stond er 'wijzigingen voorbereiden', toen ging dat weg en nu is er alsnog niks veranderd. Wat moet ik hiertegen doen want dit is best vervelend. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kopieer je muziek eerst naar je iTunes bibliotheek en wijzig daar alles. Als je klaar bent moet jje het kopieren naar je iPod. Is iTunes up 2 date? Welke iPod heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien moet je je itunes uitbreiden en anders een nieuwe downloaden http://www.apple.com/nl/itunes/download/
dan moet het wel weer lukken succes