hoe kan je liedjes op je ipod synchroniseren zonder dat je gejaibreakte apps weggaan?

Als in namelijk op itunes liedjes erbij synchroniseer, gaat het automatisch alles synchroniseren! en dan gaan mijn gejailbreakte dingen ook weg...
wat moet ik doen?

Toegevoegd na 14 minuten:
en hoe gaat dit bij filmpjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet de bij iTunes aanvinken muziek handmatig beheren dan lukt het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via je iTunes kun je dit wijzigen. Sluit je iPod aan en ga dan naar je iPod overzicht. Daar kun je 'Handmatig muziek beheren' aanvinken en dan rechtsonder in de venster klikken op toepassen. Dan gebeurt dit niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je video's automatisch worden gesynchroniseerd, kun je bij je overzicht tussen de tabbladen schakelen. Ga naar tabblad video's en daar kun je dan ervoor kiezen om automatisch niet aan te vinken. Overigens kun je dit ook bij de apps doen zodat die ook niet automatisch worden gesynchroniseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wacht dit werkt niet bij mij volgens mij... ik heb de oude versie van itunes. is er ook een oplossing voor de oudere versie van itunes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je iTunes niet updaten dan?
Je kan ook voor je op synchroniseer klikt eerst klikken op "zet aankopen over". Dan worden je apps eerst naar iTunes gehaald.

Dit vind je onder het uitklap menu links bij je iPhone.