Wat is, en waar moet ik het vandaan halen, iOS 4+

Ik heb een iPhone 3G en bij sommige app's heb ik iOS 4+ nodig maar weet niet wat het is en waar ik het vandaan moet halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je iPhone aansluiten via usb op computer, naar iTunes gaan en dan de laatste software update doen. Hoogstwaarschijnlijk vraagt je computer zelf aan je of je software wilt updaten wanneer je hem hebt aangesloten en iTunes opgestart is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet je telefoon dus synchroniseren met iTunes, dat heb je vast wel eens gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
installeert hij dan niet onmiddellijk 5.0+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tweede antwoord zegt van niet ;-)
IOS staat voor: Iphone operation system.
Je moet eerst Itunes op je Mac of PC downloaden.
Als je dat hebt plug je de Iphone in en links zie je je Iphone staan. Daar klik je op en daar krijg je alle info over je Iphone. daar staat de knop bijwerken en dan gaat hij naar IOS 4.2.1
Helaas is het voor de Iphone 3G niet meer mogelijk om naar een hogere IOS te gaan, want daar is hij niet snel genoeg voor volgens Apple. (heb zelf een Ipod Touch 4G IOS 5.0.1).
Veel succes !!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Download hier Itunes (als je dat nog niet hebt!!!): http://www.apple.com/nl/itunes/

Toegevoegd na 4 minuten:
Tipje! zorg dat je alles synchroniseerd en backupt, want soms blijft er niet alles opstaan (heb zelf 1200 mp3tjes en 185 apps dus wel een backupje gemaakt!!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ik heb iTunes wel al op mijn pc staan, jammergenoeg heb ik kans dat het misschien wel niet zal werken