Hoe chat ik op wordfeud op android?

Ik kan niet chatten op mijn tablet. Ik heb android 2.3. Het chat knop zit niet op de zelfde plek al bij een iPhone of iPod. Iemand die dat weet? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

In het spel op menu en dan zie je de optie chat. Als dat niet lukt in het spellenmenu ingedrukt houden op de speler waar je mee wil chatten, daar zit ook een mogelijkheid tot chatten.