Ik heb een Android dock, en een Samsung Galaxy S, maar als ik hem erin zet, staat hij op zijn kop, hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Joram1999,

Heb je al geprobeerd om de telefoon opnieuw te callibreren? Mogelijk verhelpt dit de storing die je ervaart.
Dit kan via Instellingen > Beeld.
Onderin de lijst heb je de opties 'Horizontale kalibratie' en 'Kalibratie Gyrosensor'. Voer deze uit.
Graag horen wij van jou of dit iets uithaalt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk dat hij letterlijk op zijn kop staat. Niet hetgeen wat op het scherm te zien is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Joram1999, Over welke dock beschik je dan? Mogelijk is deze niet geschikt voor dit toestel. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl