Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke telefoon is beter: Samsung Galaxy Ace of HTC Wildfire S?

Ik wil één van de twee telefoons kopen in januari met een abonnement bij vodafone, waar ik fikse korting op kan krijgen omdat ik ANWB lid ben. De Samsung Galaxy Ace heeft 180 belminuten/sms en 500 mb internet, en is €18,- per maand. De HTC Wildfire S heeft 120 belminuten/sms en 250 mb internet, en is €15,- per maand.
Ik zit tamelijk veel op m'n telefoon, vooral twitter, msn, nieuws, en af en toe een game. Wlke telefoon is een betere deal of past het best bij mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

heb beide in de familie. Ze ontlopen elkaar niet veel. Beiden zijn uitermate geschikt voor twitter,internet e.d. Vindt zelf de ace wat gebruiksvriendelijker en gelikter er uitzien. Is qua abonnement ook beter, 2x zoveel mbs en meer belminuten voor maar 3 euro per maand meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf de Galaxy Ace en ken mensen met de Wildfire S.
De Galaxy Ace heeft een groter scherm dan de Wildfire S en een snellere processor. Hierdoor heb ik voor de Galaxy Ace gekozen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ook echt wil gaan gamen zou ik zeker voor de Samsung galaxy ace gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding