Hoe lang duurt het voordat je een ontgrendelcode weer kan gebruiken op een iPhone?

Vanwege een probleem met Exchangemail heb ik mijn mailaccount moeten verwijderen en mijn ontgrendelcode moeten uitschakelen. Nu wil ik die code weer opnieuw gaan gebruiken, maar geeft mijn iPhone aan dat ik deze code kortgeleden ook al gebruikt heb en dat ik een andere moet kiezen. Nu wil ik weten hoe lang het duurt tot ik mijn oude code weer kan gebruiken.
Ik heb een iPhone 3GS die nog draait op iOS4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer eens een andere code te kiezen, en wanneer je dit gedaan hebt je code veranderen in je oude code.
Zou wel moeten werken naar mijn mening.
Als dit niet werkt zou je altijd nog je iPhone kunnen herstellen via iTunes. Het nadeel hiervan is dat alle programma's (apps) worden verwijderd. Daarom moet je voordat je je iPhone herstelt, altijd even een backup (reservekopie) maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal de persoon waar het om gaat dit wel doorgeven. iig bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kunt de code niet meer gebruiken. Om apps hoef je geen zorgen te maken want iTunes maakt elke keer als je je iDevice synchroniseert een back-up :) zet hem in DFU-mode dan reset hij alle settings en inhoud en hoef je hem alleen aan itunes te leggen. 10 Seconde power button indrukken, na 10sec moet je home button ook indrukken na 5 seconde dus 15 seconde dat je de power button indrukt laat je hem los (power button) maar je moet nog steeds de home button ingedrukt houden. Na een paar seconde daarna zie je zelf dat je iDevice opnieuw opstart en je ziet het apple logo