kan je een usb connecten met een ti 84 plus calculator?

ik heb eens ergens gelezen.
dat je met behulp van een kabeltje
een usb stick aan je ti 84 calculator kan connecten en dat je zo meer geheugen hebt voor je apps.

Is dit nu werkelijk mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan je rekenmachine inderdaad met je computer connecten via USB. Hierdoor kan je apps/programmas makkelijker op je rekenmachine zetten. Je krijgt hier echter niet meer geheugen door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel. ik heb ergens gelezen dat je met een kabel
een USB STICK kan connecten . waardoor je programmas op je usb stick kan zettten en via je rekenmachine runnen