Dit is mogelijk, sommige apps zijn ''lite'' versies daarmee kun je vaak minder. en dan heb je ook probeer versies die kun je een x aantal dagen gebruiken en dan kost het geld. maar je hebt ook apps die kunnen kosten in rekening brengen doormiddel van sms. Dit is trouwens wel duidelijk vermeld altijd. en voor andere apps die je wilt kopen moet je een creditcard hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kosten voor bepaalde apps kunnen soms hoog oplopen. Goed nakijken welke de kosten genereren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aanvulling op de bovenstaande antwoorden natuurlijk nog het dataverbruik.