Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 3,6 Mbps snel in een abonnement?

Ik heb nu ruim 3 maanden mijn blackberry bold 9780, ik kreeg de eerste 3 maanden gratis internet, maar dat is nu verlopen. Nu wil ik een abonnement van t-mobile: Sim Only 110 en daarbij zit 3,6 Mbps internet, is dat snel genoeg? Ik gebruik mijn mobiel heel veel, twitter, ping, whatsapp, pingchat, msn, internet, facebook enz. En ga ik dan niet over mijn abonnement? Maar het belangrijkste is: gaat dat snel genoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
840

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je daadwerkelijk die 3,6 Mbps krijgt wel, maar vele aanbieders halen dat niet, wel adverteren ze ermee. Probeer het uit, als het te weinig blijkt te zijn, kan je het abo nog altijd verhogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

3,6 mbps is wel snel, of je over je abonnement heen gaat hang af van de grote van je bundel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja 3,6 Mbps is snel, zeker voor dingen als pingen en msn en twitter enz. Alleen op een Blackberry kan het daadwerkelijk surfen over internet tegenvallen. Daarnaast word de 3,6 Mbps niet altijd gehaald, kijk maar naar het antwoord van iemand anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding