Zou je op een Iphone meer, minder of dezelfde hoeveelheid opslagruimte nodig hebben t.o.v. een Ipod Touch?

Ik krijg een Iphone van mijn werkgever en moet kiezen tussen 16, 32 of 64 GB. Ik heb een Ipod Touch met 32 GB en daarvan is nog 6 vrij en daar kan ik nog even mee vooruit. Is er een reden te bedenken dat de Iphone sneller vol zit omdat deze mogelijkheden heeft die de Ipod niet heeft? Enige dat ik kan bedenken is de grootte van de foto's die op een Iphone meer ruimte in beslag nemen, maar verder....? Overigens moet ik voor 32 en 64 gb resp. 100 en 200 bijbetalen, dus gratis is de keuze voor meer geheugen niet.

paulus811
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat je het over de iPhone 4S hebt. Deze maakt zeer hoge resolutie fotos en filmpjes, waardoor deze erg groot kunnen zijn en dus veel ruimte in nemen. Dus ja, je zal wel meer nodig hebben denk ik. Tevens zal je op de iPhone meer applicaties gaan zetten dan op de iPod, omdat je overal een internet verbinding hebt, en dus apps die internet nodig hebben gaat downloaden. Op deze manier raakt je ruimte vrij snel vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad een 4S en ben blij met je antwoord. Dat van die extra apps die internetverbinding gebruiken is een goed punt. Thanks en natuurlijk een +
je hebt al muziek op je Touch dus die zet je niet ook nog eens op je Iphone. De foto's stream je in de Icloud dus die hoef je niet perse op je Iphone te bewaren. En apps nemen idd ruimte in maar hoeveel wil je der op hebben.
16 Mb is te doen maar je zegt je kan er 1 krijgen voor € 100 bijbetalen dan zou ik voor de 32Gb gaan.
Bronnen:
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
dank voor je antwoord. De Ipod verkoop ik, ik wil niet met twee apparaten 'sjouwen' en ze ook niet steeds allebei willen synchroniseren. Dat van die Icloud is een goeie, dan heb je tijdelijk een externe opslag en heb je dus minder ruimte op de phone nodig. Ik twijfel overigens tussen 32 en 64 (100 of 200 bijbetalen). De 16 gb is gratis.