Ik heb een iPod Touch 4G ik heb heb helemaal opgeladen maar staat als ik hem aan wil doen een USB-kabel met het teken van iTunes, WAT MOET IK DOEN?

Ik heb een iPod Touch 4G gekocht. Maar als ik hem aan wil doen (hij is helemaal opgeladen) geeft hij een USB-kabeltje aan en daarboven staat het icoontje van iTunes wat moet ik nu doen

Toegevoegd na 7 minuten:
En als ik hem aan de PC aan sluit zie ik niks (tot nu toe niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ik denk dat je dan via de pc hem moet aansluiten, en dan start iTunes op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zul je eerst via de Apple site iTunes moeten downloaden en daarna kun je de iPod instellen
Installeer iTunes en verbind je iPod dan met je pc. Dan wordt iTunes geopend en gaat je iPod geïnstalleerd worden zodat hij gebruiksklaar is. Stuur me maar een pm als het niet lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aansluiten aan je computer en dan iTunes starten dan klik je in het linker menu op je iPod en dan staat er dan je kan upgraden en herstellen. Je klikt op herstellen en dan word alles terug gezet (ik had het zelfde probleem) maar je raakt wel al je gedownloade Apps kwijt.. Maar de betaalde kan je gwn nog een keer downloaden (gratis!) succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een apple id aanmaken daarna moet je itunes downloaden op je computer. En kan je je ipod singronoseren. Itunes kun je gratis dowloaden op de site van apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij moet nog geactiveert worden via iTunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had het zelfde en moest een update downloaden