Door de home toets en de camera toets te gelijk in te drukken. 1 of 2 seconden indrukken en weer loslaten dan wordt er een foto in je galerij opgeslagen. Succes 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgende vraag: waar zit de cameratoets?? hihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry het moet zijn de aan/uit knop. Dit is het knopje aan de rechterkant bovenin. Heb net even naar mijn oude gio gekeken haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee van harte bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor al deze vragen, maar het lukt nog niet :P
Door de terug-toets en de home-toets tegelijk in te drukken en weer los te laten.