moet ik mn oude ipod jailbreaken of nieuwe kopen en die jailbreaken?

ik heb een oudere ipod touch 8gb zonder camera en microfoon met 1/3e van het beeldscherm bedekt met grote krassen dus wat zal ik doen de nieuwe kopen en jailbreaken of gewoon de nieuwste kopen en die jailbreaken?
thx voor antwoorden ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je er geld voor over hebt een nieuwe te kopen, zou ik dat doen.

Die is mooier en dunner, en werkt - vind ik - fijner.

Als je het geld er niet voor over hebt niet doen, dan gewoon je huidige jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou eerst die oude jailbreaken.
Als de jailbreak je bevalt en je wilt echt een nieuwe ipod dan de nieuwe kopen en jailbreaken.
Maar let wel op jailbreak krijg je er nooit meer af en ik had mijn ipod liever niet gejailbreakt.
Het programma waarvan ik gratis apps kreeg liep 9 van de 10 keer vast. En ik kreeg veel foutmeldingen plus dat hij sloom werd.
Het kan alleen aan mijn ipod liggen maar ik raad het af.

Maar als je anders toch een nieuwe koopt dan zou ik de oude jailbreaken om te testen.
Succes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreak krijg je er wel af, door te herstellen gewoon doen dus:)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit zelf geprobeerd? Je krijgt het er nooit meer af hoor. Mijn iPod heb ik herselt en jailbreak zit er nog op ;-)
Ik zou eers de oude JailBraken en als dit je bevalt zou ik een nieuwe kopen en die JailBraken.

Ps: je kan de JailBrake altijd weer stoppen hoor!! En als die echt goed vastloopt moet je de thuis knop en de aan/uit sluimer knop 10 sec. ingedrukt houden. Dan wordt hij gereset!