als je op je samsung chat 335 een geheugenkaart in stopt kan je dan wel gewoon op internet?

op mijn samsung chat 335 wil ik heel graag op internet maar er staat dan altijd iets van: geheugen vol maar als ik er een geheugenkaart erin stop kan ik dan wel gewoon op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jawel, als je een abonnement met internet hebt kan je overal op internet. Anders moet je via wifi verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Chat 335 is eigenlijk niet geschikt om te surfen op het internet. Het interne geheugen is te klein en daarom kan je maar op hele kleine sites. Als je echt gaat surfen krijg je al snel de melding van het geheugen is vol.
Ik heb er zelf ook een en in de winkel hebben ze mij verteld dat dat zo is en je het niet kunt oplossen met een geheugenkaartje.
Het is handig om je emails te ontvangen maar om te surfen niet.