Ik ben mijn puk code kwijt van mijn vodafone sim, ik weet dat je hem telefonische op kunt vragen, hoe moet ik dit doen?

Na hoelang word je sim gedeactiveerd, het ia al 1 week geleden dat het gebeurde...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K

Antwoorden (4)

het ligt eraan waar je woont, maar ik zou gewoon even naar een vodafone winkel gaan, of ze opbellen.
Als je een abonnement hebt, heb ke hier papieren van.
Hiermee kun je in ieder geval bewijzen dat de sim van jouw is.
Wat ze er verder mee gaan doen, weet ik niet, maar ik denk dat je weer een aardig eind op weg komt.
Heb je geen shop in de buurt, dan kun je bellen.
Op de papieren staan codes, hier hebben ze hoop ik voor je genoeg aan.
Zorg wel dat je de rechtmatige eigenaar vande sim bent, want ik werdt in eerste instantie niet verder geholpen om dat het abo op naam vamme pa staat omdat ik -18 ben.
En met het blokkeren van je sim, weet ik niet.
Maar ze kunnen je als het nodig is een nieuwe kaart geven met hetzelfde nummer, want het nummer zal zo snel nu ook weer niet opnieuw worden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.vodafone.nl

Log in onder persoonlijk, en als je nog geen account hebt, maak een account aan.

Ga dan naar Toestel en Instellingen, selecteer je toestel en druk op verder.

In het bovenste hokje kun je klikken op: Toon pukcode.

succes!!

Toegevoegd na 2 minuten:
even een plaatje voor de duidelijkheid:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de Vodafone-site het nummer van de klantenservice bellen en dan gewoon de aanwijzingen via het bandje/keuzemenu volgen. Het werkt volautomatisch. Hou pen en papier bij de hand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even in het telefoonboek of op internet het telefoonnummer zoeken. En even bellen. Dan sturen ze als het goed is een nieuwe!