Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je internetten op een blackberry met een gewone prepaid kaart?

Ik heb een blackberry, als ik daar een gewone prepay telefoonkaart in doe kan ik dan via een wifi punt internetten?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik snap dat je een prepaid kaartje kunt kopen met zoveel MB internet. Mijn vraag is of je via je wifi punt bij een cafe of zo met je blackberry kunt internetten met een gewoon kaartje (uiteraard als je de inlogcode van het cafe kent)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja dat kan je doen maar ik zou er wel voor zorgen dat je de 3g verbinding van je prepaid kaartje verwijderd anders kan het zijn dat hij daarop verder gaat. en dat kost je een vermogen

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan dus wel gewoon met een wifi netwerk verbinding maken. of het erg efficiënt is dat laten we even buiten beschouwing. maar het kan dus wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan dan wel met wifi, moet je wle de code hebben. Iemand die ik ken had ook een apart kaartje gekocht met internet erop voor bij haar prepaid blackberry. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar zo kan het du sook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan, erg prijzig in verhouding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding