Welke mobiel? acer e110, samsung galaxy europe i5500 of lg optimus me p350

Of weet je nog een andere touchscreen mobiel met android? die niet al te duur is ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De LG Optimus heeft de beste batterij, deze gaat namelijk een stuk langer mee dan de andere twee. Ik zal zeker niet voor de Acer E110 gaan, omdat deze namelijk wordt geleverd met Android 1.5, en deze kun je niet zomaar upgraden naar Android 3.2, vanwege de hardware. De LG Optimus komt met Android 2.2, dus deze zul je wel gemakkelijk naar een nieuwere versie kunnen upgraden. Hetzelfde geld voor de Samsung i5500, want deze komt met Android 2.1, die je vast ook wel kunt upgraden.

De Acer is e110 is dan een van de slechtere, maar hij komt wel vol geladen met allerlei applicaties, zoals MS Office en allerlei widgets.
Mijn keuze zal naar de LG Optimus gaan. Verder raad ik je zeker aan om ook nog even naar de bron te kijken, hier worden ze namelijk compleet vergeleken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

HTC heeft hele mooie telefoons, als je een prepaid telefoon wilt dan is alleen de HTC Wildfire beetje te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy apollo vind ik zelf een fijn toestel. 100/120 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat eerst ook aan die te denken. maar ik las er heel veel slechte reacties over dus ik durfde het niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf geen problemen mee. Mn zusje heeft hem ook. die werkt ook nog prima.