Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zou een goed werkwoord zijn voor 'Whatsappen'?

wat zou een goed werkwoord zijn als je iemand een berichtje stuurt via whatsapp. 'ik heb je gewhatsappt' klinkt zo stom. en 'ik stuurde je een berichtje via Whatsapp' is weer zo lang... iemand een mooi werkwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

ik zeg altijd 'ik heb je ge-appt' of gewoon 'ik heb je een bericht gestuurd op whatsapp'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wappen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders zoek je ff voor de gein op wat het woord wappen betekent, het bestaat namelijk al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@onbekend3 kun je niet ergens anders bijdehand gaan doen? Alleen omdat ik 1 keer gezegd heb dat een vraag van jou nergens op sloeg? Je vraag is natuurlijk niet zomaar verwijderd door de Moderators daar heb ik geen invloed op gehad. En over het Wappen. Ik weet wat het betekent ik heb het zelfs nog gedaan vroeger. ECHTER met de huidige technologie is er van Wappen geen sprake meer. Daarom is Wappen weer vrij om te gebruiken voor andere zaken. Zolang de personen met wie je Wapt maar begrijpen wat je bedoeld. Bedankt voor je min trouwens.
Whuppen haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb je gewatsupt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsappen ??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg altijd: We appen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik 's app
Hij 's appt
Wij 's appen
Zo zeg ik het altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding