wat zou een goed werkwoord zijn voor 'Whatsappen'?

wat zou een goed werkwoord zijn als je iemand een berichtje stuurt via whatsapp. 'ik heb je gewhatsappt' klinkt zo stom. en 'ik stuurde je een berichtje via Whatsapp' is weer zo lang... iemand een mooi werkwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

ik zeg altijd 'ik heb je ge-appt' of gewoon 'ik heb je een bericht gestuurd op whatsapp'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wappen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders zoek je ff voor de gein op wat het woord wappen betekent, het bestaat namelijk al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@onbekend3 kun je niet ergens anders bijdehand gaan doen? Alleen omdat ik 1 keer gezegd heb dat een vraag van jou nergens op sloeg? Je vraag is natuurlijk niet zomaar verwijderd door de Moderators daar heb ik geen invloed op gehad. En over het Wappen. Ik weet wat het betekent ik heb het zelfs nog gedaan vroeger. ECHTER met de huidige technologie is er van Wappen geen sprake meer. Daarom is Wappen weer vrij om te gebruiken voor andere zaken. Zolang de personen met wie je Wapt maar begrijpen wat je bedoeld. Bedankt voor je min trouwens.
Whuppen haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb je gewatsupt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsappen ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg altijd: We appen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik 's app
Hij 's appt
Wij 's appen
Zo zeg ik het altijd.