Je kunt pingen ook gewoon niet gebruiken. Je hebt er verder geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk kun je een BB aanschaffen als niet wil Pingen, het zogenaamde BlackBerry Messenger (BBM) is slechts een standaardprogramma op de BlackBerry. Dit is niet te verwijderen, maar je hoeft dus niet per se te pingen als je niet wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk gewoon niet van de ping applicatie gebruik maken. Dan heb je er verder geen last van.
Maar de vraag is; Waarom zou je dan een bb nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de ping wel verwijderen, je kunt hem ook gewoon laten zitten. Zolang jij niemand toevoegt aan je pinglijst kan ook niemand je aanspreken via de ping.