Mijn laptop is ingepikt dus moe helaas mijn iPhone met een andere computer synchroniseren mat raak ik hierdoor al mijn apps kwijt???

En hoe zit het met mijn muziek en filmpjes die op mijn iPhone staan???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Apps zijn gebonden met je account, dus die raak je niet zomaar kwijt. Even inloggen op een andere itunes en hij heeft door welke apps er bij jou horen.

Filmpjes staan als het goed is op je iPhone zelf, dus dat gaat samen met je foto's niet zomaar weg (ik denk dat je zelf gemaakte filmpjes bedoeld?)

Muziek en andere filmbestanden die je op je iphone hebt gezet via de laptop zijn helaas nu 'weg' je hebt ze nog wel op je iPhone nu, maar zodra je met een andere iTunes gaat syncen, komt alleen de nieuwe muziek en videobestanden van de itunes er op.

Wat ik dus zou doen als ik jou was, is even goed de muziek van je iphone doorscrollen, alle muziek die er op staat even opschrijven op een blaadje of iets, en vervolgens dat op je nieuwe computer zetten, zodat je hetzelfde op je iPhone hebt staan.

succes..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar je krijgt wel de extra muziek erbij, je kan dit uitzetten bij apparaat en dan kan je bij die onderdelen dingen aan vinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingepikt? Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoort bij de reacties, niet bij antwoorden.
Nee, je moet op de andere Laptop inloggen op je iTunes account . Dan kan je al je apps gewoon overzetten