Raar piepje Apple oortjes?

Ik was net muziek aan het luisteren met mijn apple oortjes, op mijn iPhone 3GS. Ik heb die oortjes met een microfoon en die 3 andere knopjes. en toen ik een nummer wilde overslaan, drukte ik 2 keer op het middelste knopje, normaal hoort hij dan een nummer over te slaan. Maar nu hoorde ik alleen 2 piepjes.

Wie kan mij helpen?!
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt dat aan mijn telefoon of aan mijn oortjes? En als ik een keer druk, krijg ik een piepje, en als ik 3 keer druk, krijg ik er 3. De 2 volumeknopjes werken wel gewoon, alleen de middelste niet.

Het beste antwoord

Twee piepjes duiden erop dat het apparaat een foutmelding geeft.

Toegevoegd na 4 minuten:
Veel programma's (maar ook zelfstandige apparaten) geven met een dubbele piep aan dat er een foute invoer is gegeven of dat er op een verkeerde knop gedrukt is.
Het lijkt wat op de korte reactie "uh-uh" die in engelstalige landen wel als "nee" gebezigd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt dat aan mijn telefoon of aan mijn oortjes? En als ik een keer druk, krijg ik een piepje, en als ik 3 keer druk, krijg ik er 3. De 2 volumeknopjes werken wel gewoon, alleen de middelste niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oortjes geven alleen geluiden door uit de iPhone, de knopjes geven opdrachten aan de iPhone.
Ik denk dat 1 piepje per knopdruk gewoon de bevestiging is dat je gedrukt hebt.
Ik heb zelf geen iPhone, maar bij mijn HTC kan je instellen of je klikjes wil horen bij toetsaanslagen, of juist niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik druk, gebeurt er echt helemaal niks :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wel een piepje hoort maar er gebeurt niets dan werkt het knopje wel.
De oorzaak moet dan in de iPhone gezocht worden, maar daar heb ik helaas geen ervaring mee.

Andere antwoorden (1)

Er is inderdaad iets mis met je oortjes.

Als je de bon nog hebt en de oortjes zijn nog geen jaar oud ?
Kun je ermee terug naar de winkel. En dan sturen zij hem op naar Apple en krijg je waarschijnlijk nieuwe !! Heb ik ook al een paar keer gedaan

Succes!