Hoe krijg ik mijn 3maps terug in mc2 black pegasus?

Ik heb het spel modern combat 2 black pegasus gekocht voor de ipad.
Zeer te vreden en besloot die 3 mappen er ook maar bij te kopen.
De sag ernaar heb ik mijn ipad door het knopje bovenop enige tijd in te drukken mijn ipad helemaal uit gedaan.
Ik doe me ipad aan en zie dat die drie mappen weg zijn
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Heeft iemand dit probleem ook?
Waar kan ik een aanklacht indienen bij gameloft?
Ik ben zeer ontevreden

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zelf heb ik ook Modern Combat Black Pegasus, maar ik heb de maps niet gekocht. Wel zie ik telkens zo'n knopje met Restore Purchases. Meestal krijg je je verloren en gekochte dingen terug.

Groetjes,
Illidanjr

PS: Wat is je naam, ik kan je toevoegen als vriend. Ik het "IllidanJr" of "illidanjr" of "Illidanjr"