Kan PingChat op een android tablet?

In de Android market kan ik PingChat kopen. Kan ik dat installeren op een Android Tablet? En is dat dan de echte ping die ook op de blackberry's zit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja je kan dit installeren, maar het is niet hetzelfde als het pingen op de Blackberry. Dit is namelijk genaamd: Blackberry Ping en dit bestaat dus allen op de Blackberry. Overigens kunnen blackberry gebruiken wel in de app world (de Android Market alleen dan voor Blackberry's) pingchat downloaden. Dus zo kan je wel 'pingen'.

Toegevoegd na 26 seconden:
allen=alleen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pingchat kan wel, Blackberry ping niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt beter whatsapp downloaden of wat net nieuw is en ook goed werkt xms messenger