met een blackberry kun je niet alleen mobiel bellen maar ook internet bellen. (in je postvak enz.) zelf kun je ook via hotmail een bericht verzenden die iemand anders op internet op hotmail kan vinden. De blackberry heeft als een van de weinige mobiels ook toegang tot allerlei apps. ook heb je verbinding met allerlei social networks. (facebook,hyves, twitter enz.). zelf heb ik ook een blackberry (torch) en ik vind hem simpelweg lekker in de hand liggen. ook vind ik het een mooie mobiel om naar te kijken.
ik hoop dat dit je genoeg informatie heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het heeft een klein toetsenbordje en je kunt er mee Pingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ping is nie bijzonder aan een bb iphone heeft dat ook........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wist ik niet... sorry
Ik denk dat hij in veel opzichten op een mini-computer lijkt en je kunt er ook online mee zijn, zoals pingen en gewoon op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig heel veel telefoons waarmee je op bijv. internet kunt, en die een qwerty toetsenbordje hebben.. dus dat vind ik een beetje onzinnige antwoorden. Blackberry waren/zijn gewoon een hype.
Als je een smartphone wilt oke.. maar blackberry's vind ik nog steeds zakelijke telefoons.

Toegevoegd na 1 minuut:
Blackberry's zijn dus niet bijzonder.. de media weet er gewoon zo op in te spelen dat je denkt dat ze veel bijzonderder zijn dan die andere telefoons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een hype. Alleen dat is al een reden om het speciaal te doen lijken.
Voor de rest is het een goede partner waarbij je gemakkelijk kunt internetten en een bericht kunt typen.
Dus goed voor sociale media.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een black berry krijg je direkt je e-mail binnen en ook meteen te zien.
Op een smart phone zie je het pas als je de e-mail app activeert.
Ik heb voor een provider gewerkt.