Slot op je berichten IPhone?

Ik wil graag een slot op mijn berichten op mijn IPhone. Tot zover ik weet is daar geen app voor. En ik wil hem niet jailbreaken! Weten jullie een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dit is nog niet mogelijk. Misschien brengt Apple dit in een toekomstige iOS update.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nie jailbreaken?Gebruik het nu al een half jaar geen een probleem.En als er iets is kun je herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreak, ga naar youtube: tysiphonehelp. Voor ios 4.3.1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gewoon alles op slot staan, vansf het beginscherm moet je een 4 cijferige code intikken om in de telefoon te kunnen. Is ook ideaal als je hem kwijt raakt of als ie wordt gestolen. Na 10 pogingen wist mijn iphone alle gegevens die erop staan. Je kan dit gewoon bij instellingen aan zetten