Hoe krijg ik twitter werkend via de snelkoppeling in mijn standbymenu van mijn vivaz pro?

betreft symbian s60v5

Internet en alles werkt gewoon, alleen wanneer ik twitter wil opstarten geeft hij aan dat de verbinding niet in stand gebracht kan worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals U wellicht bekend is laten bijzonder veel gebruikers 't liefste hun toestel dag-en-nacht aan. De belangrijkste reden is dan vaak : altijd bereikbaar zijn,dus óók 's nachts en mogelijk- de betere reden..dat het via FTO up-to-date-blijft.
Veel van dit soort problemen worden al een stuk minder als er minimaal 1 keer per 24 uur het toestel UIT en vervolgens weer AAN gezet wordt,om Symbia de kans te geven optimaal te werken. Verder schijnen toestellen met Uw o.s. razendsnel van nieuwere,betere versies te worden voorzien. Op het moment van beantwoorden las ik ,dat er al weer een update beschikbaar is. :

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/topic/updateyourproductsoftware/vivazpro?cc=be&lc=nl

Vóórdat U deze update gaat testen c.q. uitvoeren is het altijd verstandig om te back-uppen. Dit kunt U veiligstellen door gebruik te maken van het online restoren ( synchroniseren) van Uw data + info ( contacten,etc) Een ándere hele handige optie is ,dat U kunt bookmarken. Mogelijk kunt U daar wat mee. Ik ken Uw toestel nét niet goed genoeg,om een direct antwoord op deze vraag te geven,maar met de optie Bookmark..kunt U wel vlotjes de Twitter-website bereiken en er op die manier snel(ler) tweets lezen,maken,volgers lezen etc.

Groet:Zoekertje