Waarom gaat de batterij van m'n iPod touch (3gen) sneller op dan voorheen?

Hij gaat ineens heel snel op, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan aan veel dingen liggen bijvoorbeeld: je hebt nu meer Apps die allemaal push berichten sturen

Of je hebt veel Apps tegelijketijd aan: druk 2x op de home knop, houd de app ingedrukt en druk op de minnetjes, doe dit bij elke app die je niet gebruikd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Misschien heb je zwaardere programma's of wordt de batterij zwakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt als je je ipod ff nie gebruikt je wifi uitzetten dat bespaard veel energie en als je hem lang nie gebruikt uitzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel spelletje doet gaat de batterij ook eerder op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de batterij afentoe helemaal leeg laten gaan niet te vaak tussentijds opladen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let erop dat je niet teveel hebt draaien. (Achtergrond programma's of bluetooth etc. aan)

Dit wil nog weleens werken: Laat hem helemaal leeglopen, en laat hem dan een volle nacht op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf heb ik batterie led hiervoor op men ipod staan mooi programmatje die laat zien hoeveel procent je batterij vol zit. want als je ipod normaal aangeeft dat hij vol is is dat eigenlijk nog lang niet zo. bij batterie led staat erbij hoelang je hem nog moet opladen voordat hij echt helemaal vol zit. mischien ligt het daar dus aan dat je hem niet helemaal vollaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat allemaal niet helpt is 't misschien tijd voor dit dingetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem. Wat ik nu doe is dat als ik mijn ipod oplaad ik dan het helemaal vol laat en niet eruit trek wanneer het een beetje groen is. Ik merk het verschil nu wel.