Wanneer komt de eerstvolgende Iphone uit in Nederland? en wanneer in Canada

En is dat dan een iphone 4g, iphone 4 gs of een iphone 5 of een andere naam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn nog niet eens aanwijzingen voor.

Antwoorden (4)

In Nederland binnen nu en 3 maanden, de Iphone 5.
Ergens anders (zoals Canada), GEEN IDEE.
Het is niet-voor-niks dat ze nu stunten met aanbiedingen voor de Iphone 4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werk jij bij Apple ofzo?

Je kunt niet zeggen wanneer hij uitkomt. Sommige denken rond de zomer(zoals altijd) en andere denken zeer snel om zo het slechte imago van de iPhone 4 weg te vegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte imago iPhone 4? Ik vind m super! Ik heb alleen gehoord de 5 rond de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De naam is niet bekend, en wordt pas bekend gemaakt door Apple op het moment dat de rest over het nieuwe toestel ook bekend wordt gemaakt, zoals zijn nieuwe mogelijkheden en uiterlijk.

En goede mogelijkheid voor de release van de nieuwe Iphone is tussen 5 en 9 Juni. Want dan is de zaal waar Apple zijn jaarlijkse WWDC conferentie houd reeds gereserveerd. Het is gebruikelijk dat apple tijdens de WWDC een nieuwe generatie van de IPhone bekend maakt.