als ik een nummer op men gsm blokkeer ziet die persoon dat dan ?

ja sinds kort stuurt er een persoon naar mij die ik niet kan uitstaan. Ik heb gezegt dat men gsm afgenomen is, maar toch blijft die persoon sturen. nu als ik die blokkeer merkt hij dat dan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Nee daar merk die gene niks van. Dan moet die blokkeer functie er natuurlijk wel opzitten. Vaak kan je inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken en vanuit het buitenland, wel blokkeren, maar of je ook per nummer kan blokken.... Dat zou wel mooi zijn, kan je dus met een gerust hart doen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die persoon krijgt gewoon geluid te horen als je belt dat je niet bereikbaar bent. Een sms gaat verloren en die persoon krijgt dus geen sms terug waarin staat dat die geblockt is. Op mijn Samsung telefoon kan ik per nummer blokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat ziet die persoon niet.
Jij krijgt dan geen smsjes meer van hem/haar en dat is je doel. Laat hem maar lekker sturen. Kost geld en stopt hij vanzelf mee als hij geen reactie krijgt.
je moet alleen zorgen dat je niet opneemt als hij belt en je voicemail uitzetten.