Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het antenneprobleem van de iPhone4 een reden om hem niet aan te schaffen?

Of is het probleem al verholpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is volgens mij niet eens een heel groot probleem en verholpen met een kunststof hoesje, dat je meestal toch al hebt om je telefoon te beschermen.

Volgens berichten gaat Apple in een volgend onderwerp, voor de zekerheid de antenne op een andere plaats wegwerken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens onderzoeken heeft de iPhone 4 een minder goede ontvangst dan vergelijkbare smartphones, ook met het hoesje.

Apple heeft op de website in ieder geval niet meer staan dat het onzin is en is wel degelijk bezig aan verbeteringen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of dit een reden is om een aanschaf niet meer te overwegen? Dat is heel persoonlijk.

Als een nieuwe versie binnen enkele maanden uitkomt kan je er wel op wachten. Het is echter niet zo dat de ontvangst altijd compleet slecht is. Dat heeft ook met andere factoren te maken. Ik ken in mijn collega kring enthousiaste iPhone gebruikers en ik hoor geen klachten over het bereik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ken zelf een aantal mensen met de Iphone 4, die niet eens enorme Apple-fans zijn, en die zijn nog steeds heel enthousiast over het apparaat.

De mooie nieuwe functies, en ook wat minder gebruikte nieuwe functies, allemaal weer verbeterd.

Kortgezegd lijkt het zogenaamd antenneprobleem mij geen reden om deze mooie smartphone niet aan te schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik wel met je eens. Als de nieuwe binnenkort geleverd gaat worden zou je erop kunnen wachten. Maar ook de volgende heeft zijn eigen probleempjes en de iPhone 6 is ongetwijfeld nóg beter ;o)
Er zijn geruchten dat de iPhone5 eind Januari gelanceerd wordt, zou dus nog even wachten daarbij is het probleem helemaal verholpen! En je hebt het nieuwste van het nieuwste...
En voor 1000-den is het geen probleem, maar misschien weten ze niet beter en willen ze gewoon kost wat kost een iPhone!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet!
Met mijn iPhone4 geen enkel antenneprobleem....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de iphone 4 heeft de antenne link boven zitten dus het probleem is verholpen.

(ik vind zelf de prijs wel te duur. maar daar zou ik mij verder niet mee bemoeien)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding