Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net een Samsung Galaxy I5500 gekocht en ik gebruik nu internet zonder wifi, maar kost dat geen geld, want ik ben verbonden denk ik met Vodafone

Er is Wifi bij maar ik vraag het eigenlijk voor me broertje. Die heeft ook een mobiel gekregen van Samsung voor 88 euro, maar is nu aan het internetten. Gaat er geld af ?
Ik heb het trouwens bij de mediamarkt gekocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
686

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Welk toestel je gebruikt is niet relevant. Op het moment dat je gaat internetten over het netwerk van Vodafone kost dit geld! Als je echter Wifi kan gebruiken zou ik dat zeker doen. Op dat moment gebruik je namelijk je eigen ( Wifi) netwerk en dat kost dus niets. Wifi staat namelijk geheel los van Vodafone. Je gebruikt dan het internet netwerk dat je ook op je PC gebruikt en kost dus niets meer dan je maandelijks abonnement aan je kabelaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kost inderdaad geld! Als je niet oppast loopt dit hoog in de kosten op! Het is alleen gratis als je er een internet abonnement bij hebt genomen! Of als je de Wifi functie gebruikt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding