Hoe verander ik namen op whatsapp?

Ik heb dus sinds kort een iphone. Als ik een bericht krijg op whatsapp, komt er zo'n balk bovenin te staan, daarin staat wie mij een bericht heeft gestuurd. Die naam die daar staat is de naam die diegene heeft ingevuld in zijn whatsapp account. Zo is er iemand die daar 'je moeder' heeft staan, maar dat wil ik veranderen in zijn naam. Hoe doe je dat? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
31.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, de persoon toevoegen aan de contactenlijst van de telefoon zelf leidt er toe dat de naam die je daar gebruikt ook in Whatsapp zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is niet zo MrMatty. Ik heb t zelfde probleem bij iphone en t is vreselijk irritant. Ik heb alle personen gwn toegevoegd als contact maar bij iphone blijft het toch zo staan. Jammer...

Het beste antwoord

Door de whatsapp contacten in je gewone contacten op te slaan kun je daar elke naam toevoegen die jij wil en dat zal dan ook de naam zijn die in beeld staat.
Ik bedoel dus bij een preview als het bericht boven het beeld in schuift.
In whatsapp zelf kan de user erbij zetten wat ze zelf willen.

Groetjes iPhone888
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan die persoon in je contactenlijst zetten en daar een naam geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry maar welke contactenlijst? Die van whatsapp of mijn mobiel zelf?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een Androidtoestel, en dus ook Whatsapp voor Android. Ik kan geen contacten toevoegen aan mijn WA-lijst. Ik kan wel contacten toevoegen aan mijn gewone contactenlijst. En als dat telefoonnummer gebruik maakt van WA, komt het automatisch in mijn WA-lijst te staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mobiel zelf
Whatsapp namen worden gemaakt door de persoon zelf,
Als ik mij Koeliewoelie (voorbeeld) noem dan staat er bij mijn vrienden koeliewoelie op hun scherm