Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je doen als Whatsapp veel geheugen op Iphone 4 neemt?

Op mijn Iphone 4 8GB neemt mijn Whatsapp 1,2 GB dat vind ik best wel veel want hierdoor is mijn geheugen de hele tijd vol. Ik heb dan wel weer 5 grote groepsgesprekken die ik niet kan verwijderen omdat we belangrijke informatie enzo bespreken.
Weet niet of het er iets mee te maken maar ik heb hem niet laten jailbreaken.
weet iemand hoe je het minder kan laten verbruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan maar de groepsgesprekken zijn nog steeds gaande.. zegmaar. haha

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

O.a. door gesprekken te verwijderen, bij favorieten de mensen te verwijderen en dit leeg te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je bij WhatsApp naar Instellingen-Gebruik gaat, zie je hoeveel ruimte al je berichten, video's en foto's innemen.

Via Instellingen-"Wis alle gesprekken" kan je alle gesprekken en media verwijderen, maar dan zijn ook de groepchats weg.

Via Instellingen-Chatinstellingen kan je de "Bewaar ontvangen media" uitzetten. Dan worden foto's en video's niet meer opgeslagen in je foto-album.

Je kan ook nog ieder gesprek apart wissen. Dit kan via Chats-Wijzig, en dan kan je ze stuk voor stuk wissen.

Tot slot kan je naar Chats-[een chat]-Info-Bekijk alle media-Wijzig gaan, en daar foto voor foto aanvinken, en verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding