Wat kan de oorzaak zijn van de vertraging bij het versturen en ontvangen van Whatsapp berichten ?

Het komt regelmatig voor dat wanneer ik een Whatsapp bericht verstuur er gewoon 2 vinkjes op mijn toestel verschijnen en de ontvanger pas veel later of pas wanneer hij/zij de telefoon van standby haalt een melding krijgt !
Ook gebeurt het dat ik zelf berichten ontvang die al veel eerder verstuurd zijn !
Ik heb een Samsung Galaxy S3, een abonnement bij kpn en een goed werkende wi-fi aansluiting van ziggo (allemaal op juiste werking getest),
Ik snap er helemaal niets van !
Is dit probleem bij meerdere mensen bekend en is er misschien een oplossing ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oorzaak daarvan ligt in het feit dat de vinkjes van Whatsapp worden gezet als het bericht goed is afgeleverd. Dit zegt niets over of het ook daadwerkelijk is gelezen. Er kan dus nog flink wat tijd verstrijken voordat de ontvanger het daadwerkelijk leest (en reageert). http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

Het beste antwoord

dit komt gewoon door whats app iedereen heeft hier wel eens last van, ook ik ik heb een iphone 4 (betaalde whats app) goede internetverbinding en noem maar op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is inderdaad een probleem wat bij whatsapp vandaan komt, gewoon afwachten of er verbetering in komt ! Bedankt voor de reacties !

Andere antwoorden (1)

Dit kan zijn door een slechte/langzame internet verbinding. Zelf heb ik ook ziggo en met mijn ipad heb ik ook zeer slecht wifi bereik. De vinkjes doen het bij mijn iphone ook niet en het late aankomen kan zijn doordat je misschien niet overal wifi hebt