kun je een wachtwoord op je whatsapp zetten?

ik heb een blackberry curve 8520 en ik wil een wachtwoord op mijn whatsapp zetten want mijn zus pakt soms mijn telefoon af en kijkt dan in mijn whatsapp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Antwoorden (3)

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt het beste je hele telefoon beveiligen met een wachtwoord, want er zijn natuurlijk meer applicaties waar ze in kan kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allereerst zou een wachtwoord nooit helpen, zoals je zei:

"want mijn zus PAKT soms mijn telefoon af en kijkt dan in mijn whatsapp"

Als je dus een wachtwoord op whatsapp zou zetten, en jouw zus pakt je telefoon terwijl jij ingelogd bent kan zij jouw berichten lezen, zonder het wachtwoord in te hoeven vullen.

Je kan een wachtwoord op je Blackberry zetten, maar als jij er mee bezig bent heeft dit dus geen nut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beveilig heel je BB en zorg ervoor dat je je whatsapp goed afsluit. Of houd je BB gewoon constant bij je in je broekzak oid