Is een internetbundel van 200 mb genoeg voor Whatsapp, mail en een keer iets opzoeken op internet?

Is 200 mb genoeg als je veel whatsappt, veel mailt en soms eens iets opzoekt op het internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Het beste antwoord

Zelf heb ik 1GB internet. Ik check altijd me mail, ping altijd, whatsapp altijd. Als ik op internet ga doe ik dat met WIFI.
Bij mij blijft er altijd ongeveer 760/800 MB over.

Hopelijk heb je hier wat aan. (:

B.T.W: Ik whatsapp de Heledag, ben haast altijd online, hihi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Blij dat ik je kon helpen! Nogmaals: Als je youtube gaat gebruiken, doe het met WIFI. !! succes!!

Andere antwoorden (3)

Met 200 mb heb je zeker genoeg mee Whatsapp en die dingen gebruiken niet super veel, het is maar als je veel op youtube wil zitten of veel surfen dat je mss niet zou kunnen toekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, youtube zuigt je mb! + !
200mb is meer dan genoeg ongv 5mb per maand aan whatsapp en dan moet ie de hele dag aan staan en gebruikt worden mail verbruikt ook weinig mbs en iets opzoeken ja dat zou wat meer zijn meestal rond de 2,5mb per pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe moet dat genoeg zijn, maar het moet ook niet minder zijn, 3G is toch wel het minste. Dit kan je handig beheren door een 3G counter (bijv. Watchdog voor Android) te installeren, dan stel je een limiet in en kan je precies zien hoe veel je nog hebt.