Hoe kan het dat Whatsapp het niet doet zonder wifi, terwijl internet het wel doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (3)

Meestal ligt w'app er dan even uit of het internet doet het niet maar het staat wel aangegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, maar bij mij verschijnt er alleen telkens; kijk bij je netwerk instellingen. Maar daar heb ik ook alles al gecontroleerd..
je kan ook even je whatsapp verwijderen en opnieuw installeren, dat doe ik ook wel eens als mijn whatsapp het niet doet maar wel mijn internet..
dn doet hij het weer....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat heb ik al meer dan 2x gedaan, maar ik zal het wel even blijven proberen , thanks iig!
Tip: Kijk of je WiFi toegang hetzelfde internettoegangspunt gebruikt als Whatsapp.. dit hoeft namelijk niet gelijk te zijn. Ter vergelijking zou je bijvoorbeeld eens kunnen proberen om MSN te gebruiken zonder WiFi verbindning. Als dit namelijk werkt, dan is de kans vrij groot dat het aan de instellingen van Whatsapp ligt. Succes!