Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat Whatsapp het niet doet zonder wifi, terwijl internet het wel doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Meestal ligt w'app er dan even uit of het internet doet het niet maar het staat wel aangegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, maar bij mij verschijnt er alleen telkens; kijk bij je netwerk instellingen. Maar daar heb ik ook alles al gecontroleerd..
je kan ook even je whatsapp verwijderen en opnieuw installeren, dat doe ik ook wel eens als mijn whatsapp het niet doet maar wel mijn internet..
dn doet hij het weer....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat heb ik al meer dan 2x gedaan, maar ik zal het wel even blijven proberen , thanks iig!
Tip: Kijk of je WiFi toegang hetzelfde internettoegangspunt gebruikt als Whatsapp.. dit hoeft namelijk niet gelijk te zijn. Ter vergelijking zou je bijvoorbeeld eens kunnen proberen om MSN te gebruiken zonder WiFi verbindning. Als dit namelijk werkt, dan is de kans vrij groot dat het aan de instellingen van Whatsapp ligt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding